වාරියපොළ අමල්කාට යුක්තිය ඉටුවීම !

තිළිණි අමල්කා නොහොත් මෙරට ජනතාවගෙන් 21.9% ක් පමණ  “වාරියපොළ අක්කා / නංගි / කෙල්ල” ලෙස අනන්‍යතාවයක් ලබා දුන් තරුණියට මේ වනවිට යුක්තිය ඉටු වී තිබේ…ඒ ඇයට වාරියපොළ බස් නැවතුමේදී අඩන්තේට්ටම් කළ, සංඥෙයිය හිංසනයකට ලක් කළ බවට එල්ල වූ චෝදනාවන්ට වැරදිකරු වූ “සෙල්වා” නම් තරුණයාට සය මසක සිර දඬුවමක් සමග රුපියල් ව්සි පන්දහසක මුදලක් වන්දි වශයෙන් ගෙවන්නට දණ්ඩ නීති සංග්‍රහයේ 1995, අංක 22 දරණ සංශෝධනය ප්‍රකාරව ගරු අධිකරණය නියෝගයක් නිකුත් කිරීම නිසාය….

මෙම තීන්දුව සැළවීමත් සමග ඇයට එම සිද්ධිය සිදුවූ වකවානුවෙහි එල්ල වූ දැවැන්ත සයිබර් ප්‍රහාරයේ ඉතුරු බිතුරු යළි පණගැන්වී අවලාද නැගීමටත්, සෙල්වා නැමැත්තා පිළිබඳව අනුකම්පාවක් ජනිත කරවන කථා කීමටත්, සෙල්වා “දුකට පත් සහෝදරයෙකු ලෙස” හඳුන්වා දෙන්නටත් පටන්ගෙන ඇත….

ලාංකික ජන සමාජය සුපුරුදු පරිදි මෙම සිද්ධියත් ඩැහැගත්තේ වලිගයෙනි…එය සදේශපාලනිකව සමකළ හැක්කේ ආර්. සම්බන්දන් මහතා විපක්ෂ නායක ධූරය ලබාගැනීම අරඹයා ඔහු අයත් නොවන බව කියන මෙරට බහුතර ජන වර්ගය දක්වන ලද, සහ දක්වමින් සිටින ප්‍රතිචාරයන්ටය…

සංකල්පමය වශයෙන් දියුණු, සංකීර්ණ සමාජ ව්‍යුහයක් කාළානුරූපීව විකසනය නොවූ සහ නූතනයේ ජාත්‍යන්තරව ශිෂ්ඨ යැයි සම්මුතිගත හර පද්ධතීන් පිළිබඳව අවබෝධයකින් කරන ප්‍රකෘති දේශපාලනයක් නොමැති වූ සමාජවල බොහෝ විට සමාජ සම්මත පීඩකයන් සහ සමාජ සම්මත පීඩිතයන් සිටිති….මෙයට උදාහරණ ලෙස:  “මහ ජාතිය සහ සුලු ජාතිය / ජාතීන්, විදේශ වලින් පැමිණි සංක්‍රමණිකයන් ( ශිෂ්ඨාචාර ගත වූයේ සංක්‍රමණික ප්‍රවාහයන් නිසා නම් “පෙර සංක්‍රමණිකයන් සහ පසු සංක්‍රමණිකයන්” ) , කුළවතුන් සහ කුළ හීනයන්, පුරුෂයන් සහ ස්ත්‍රීන් වශයෙන් දැක්විය හැක…

මෙහිදී සමාජ සම්මුතිගත පීඩකයන්, එකී සම්මුතිගත පීඩිතයන්ට කරනු ලබන පීඩාවන් අදාළ සමාජය ඉවසා වදාරති…එසේ ඉවසා වදාරන්නේ බොහෝ විට මිථ්‍යාමය හෝ පාර-භෞතික ප්‍රපංචයක් මත පිහිටා සිටය…එසේත් නැතිනම් යාවත්කාළීන නොවූ ඓතිහාසික සමාජ දැක්මක් මත පිහිටා සිටය…සමාජය මෙකී පීඩාවන් ඉවසා මුණිවත රැකීමක් සේ “සම්මත පීඩිතයන්ගෙන්” අපේක්ෂා කරති…

උදාහරණ රැසක් පහත පරිදි සැපයිය හැකිය:

1.ස්ත්‍රීන්ට සංඥෙයිය හෝ කායික අඩන්තේට්ටම් කිරීම පිරිමින්ගේ හැටියක් ලෙස හෝ “කොලු කම” ලෙස අර්ථ දැක්වීම….ස්ත්‍රියක් ගමන් කරන මාවතක දෙපස සිටින පුරුෂයන්ට ඇයට උසුළු විසුළු කිරීමට, නිග්‍රහ කිරීමට, අශ්ලීල යෝජනා කිරීමට හෝ වර නැගීමට ඉහත “කොලු කම / පිරිමි කම” හරහා බළපත්‍ර ලබාදීම…කාන්තාවක් හඳුන්වන ජනප්‍රිය අවප්‍රමාණික වදන් ( උදා: “කෑල්ල, බඩුව” ) ඊනියා යථාර්තවාදී සාහිත්‍යයට පවා යන තරමට සාමාන්‍යකරණය වීම….ඒබ්‍රහමික ආගම් ඇසුරෙන් මෙරටට පැමිණි “වස්ත්‍ර පීඩනය” සහ “වස්ත්‍ර අනන්‍යතාවය”…කායික අවශ්‍යතා වික්ටෝරියානු පරාමිතීන් මගින් හසුරුවනු ලැබීම….එසේ කරන ලද හැසිරවීම්, සීමාවන්ට යටත්ව සිටි බවට ඔප්පු කළ යුතු වීම.. ( උදා: මනාලියන්ගේ කන්‍යාභාවය පිරික්සීම )

2. දෙමාපියන්ට දරුවන් කෙරෙහි කායික හෝ මානසික දණ්ඩනය, නිග්‍රහය, නිදහස සීමා කිරීම, අයිතීන් උල්ලංඝණය කිරීම යනාදියට ඇති සදාචාරාත්මක යැයි කියන, සහ ජාතික අනන්‍යතාවයන්ට එකඟ යැයි කියන අයිතිය…

3. ප්‍රධාන ජන වාර්ගිකත්වය, හෝ ආගමිකත්වය සුළුතර ජනකොටස් හෝ සුළුතර ආගමිකයන් කෙරෙහි පතුරුවනු ලබන ආධිපත්‍යය…

4. ඊනියා කුළවතුන් කුළ හීනයන් කෙරෙහි දක්වන හැසිරීම්….

පීඩිතයා වීම එම කොට්ඨාශය සතු භූමිකාව වන අතර, පීඩිතයා වීම අනෙක් කොට්ඨාශය සතු භූමිකාව ලෙස අරුත් නගති…එම නිසා පීඩාවට පත් වන්නන්ට එම පීඩාව විඳ දරා ගැනීම සඳහා අතාර්කික වේදනා නාශක සපයති…

උදා: ” පාරක යනකොට ඔහොම තමයි… ඕවා ගණන් නොගෙන යන්න”… “කොල්ලෙක් විහිළුවක් කළාම ඔච්චර ඩෝං යනවද?”…”ගෑණියෙක් උනාම ඉවසන්න පුරුදු වෙන්න ඕන”….”පිරිමි වෙලා ඉපදෙන්නෙ පින් කරපු අය”…”ඒක දෙවියන් වහන්සෙගෙ කැමැත්ත වෙන්න ඇති”…

එය තමන්ගේ සංස්කෘතිය හෝ සමාජ සම්මතය බව හෝ එය ආගමික න්‍යායක් බව හෝ එය පීඩකයන්ගේ ශුද්ධ වූ අයිතියක් බව කීමත්, කෙසේ හෝ මේ පීඩිත ජීවිතය තුළ පින් රැස කරගැනීම, දෙවියන්ට කීකරු වීම ආදි අභෞතික ශක්තීන් එකතු කිරීම මගින් වෙනත් ජීවිතයකදී පීඩිතයන්ගේ වර්ගයෙන් මිදී පීඩක වර්ගයට එක් වන තෙක්, මේ පවතින පීඩාව ඉවසා වැදෑරීම යහපත් ස්ත්‍රියක් සතු යුතුකම සහ වගකීම මෙන්ම හැදියාව බව මෙවැනි සමාජයන් වල වැටත් නියරත් උදේ හවස වමාරති….

ඥාති වැඩිහිටියන් විසින් වයසින් බාළ අය උදෙසා පතුරුවනු ලබන ආධිපත්‍යයේ පීඩිතයන්ට  “ඔවුන්ගේම හොඳට” සිදුකරන්නක්ය යන උන්නතිවාදී කුටීරයේ බහාළනු ලබයි… “ගැහුවත් තාත්තනෙ පුතේ ! “…”අයියා කියන දේ අහන්න එපැයි හොඳ නංගිලා උනාම දුව !”යනාදි සදාචාර රචකයන් හරහා වේදනා නාශක සපයනු ලබයි…

මෙබඳු වූ සම්මතයන්ට එරෙහිව යමින් හෝ නොගැළපෙමින් සිදුවන දෑ වහාම ඉස්මතු කරනු ලබන අතර ඒවාට සකළ සමාජයේම ක්ෂණික අධි-අවධානයක් යොමුවේ…ඒවාට ලැබෙන්නේද බොහෝ විට අධි-ප්‍රතිචාර වේ…

උදා: සම්බන්ධන් මහතා යනු මෙරට ප්‍රථම දමිළ සම්භවයක් සහිත විපක්ෂ නායකවරයා නොවන අතර, ඒ මහතාට පෙර විපක්ෂ නායක ධූරය දැරූ දමිළ සම්භවයක් සහිත අප්පාපිල්ලෙයි අමිර්තලිංගම් මහතාගෙන් මෙරට ඒකීය භාවයට හෝ ප්‍රධාන ජන වර්ගයට හානියක් සිදු නොවිණි…ඒ මහතා කොටි ත්‍රස්තයන් අතින් ඝාතනයට ලක්වීම, කොටි ත්‍රස්තයන්ගේ ෆැසිස්ට්වාදී වියරුවට ඒ මහතා නියෝජනය කළ නියෝජිත ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ප්‍රවාහය කෙතරම් තර්ජනයක් වීද යන්න මනාව නිරූපණය වූවත්, පාර්ලිමේන්තු ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයේ තවත් දමිළ සමාජයෙන් ආ සෘජු නියෝජනයක් වන සහ උගත් නීතිඥයෙකු, ත්‍රෛ-භාෂා කථිකයෙකු වන සම්බන්ධන් මහතාට විපක්ෂ නායක ධූරය ලැබීම විශාල විනාශයක පෙර නිමිති ලෙස බහුතර ජනතාවගේ ජන විඥාණය ඔවුන්ට බළ කරනු ලැබීම, එදිනෙදා සමාජයේ අපට බහුලව දක්නට ලැබේ…විපක්ෂ නායක ලෙස සම්බන්ධන් මහතාගේ ක්‍රියාකාරීත්වය නොදැකම ඒ මහතා නිසා රට විනාශයට යනු ඇතැයි නිර්ණය කිරීම දශක ගණනාවක් තිස්සේ ජානගත කරන ලද සම්මතයන් නිසා සිදුවන්නකි…එය අනෙකක් නොව, සම්බන්ධන් මහතා අයත් ජන වර්ගයට “අකැප” ලෙස සම්මත තනතුරු වලින් එකක් ඒ මහතාට ලැබීම කෙරෙහි දක්වන විරෝධය සහ ඒ මහතා තමාගේ වාර්ගිකත්වය විෂයෙහි ගෙනයන ස්වාධීන නියෝජනයට දක්වන විරෝධය සංකලනය වීමෙන් සෑදුණකි…

වාරියපොළ ඉමල්කා ගැන කියවා ගත යුත්තේද ඒ අයුරින්මය….ඇය ස්ත්‍රියක් වෙනුවෙන් සම්මත කරවා ඇති “නිහඬ වින්දිතයා” භූමිකාවෙන් මිදී, කාන්තාවකට සංඥෙයිය පීඩාවක් කර තෘප්තිමත් වීම සඳහා පුරුෂයාට සමාජය විසින් පවරා දී ඇති නිළ නොවන අයිතියට අභියෝග කර, තමන්ගේ මානසික පීඩාවට ප්‍රතිචාර දැක්වීම ඉතාම ප්‍රගතිශීලී ලක්ෂණයක් වුවද, මෙරට සමාජය එය මර්ධනය කළ යුතු පොදු අභියෝගයක් ලෙස බාර ගන්නේ ඉහත පැහැදිලි කරන ලද තත්වයන් නිසාය….ඇයට එල්ල වූ දැවැන්ත ඒකාබද්ධ සයිබර් ප්‍රහාරයෙන් එය මනාව පැහැදිලි වේ…මෙය අධි-ප්‍රතිචාරයක් වීම තුලම මේ තනි සිද්ධිය නිසා සමාජය කෙතරම් කලබල වී ඇතිද යන්නද වටහා ගත හැක….අයිතිය උදෙසා අතක් එසැවූ අයෙකු මර්ධනය කර දමන්නට එක්වූ සුවිශාල ජන සහභාගීත්වය තැතිගන්වන සුළු අඳුරු යථාර්තයකි…මේ වනාහි 21.9% ක් වූ මෙරට සයිබර් පරිහරණයට සබැඳිය සහිත ජන පිරිසය…ඔවුන් පරිඝණක උපාංග සහ පරිඝණක ජාල ගැන යම් අවබෝධයක් තිබීම හේතුවෙන් මෙරට 88.1% වූ සෙසු ජනයාට වඩා උගත්කම් සහිත, සුදුසුකම් සහිත වූවන් ලෙස පිළිගැනෙති….මේ තාක්ෂණික සාක්ෂරතාවයක් සහිත අන්තර්ජාලය නම්වූ දැනුම් පද්ධතියේ සරන සමාජ හරස්කඩෙහි තත්වයත් මෙසේ නම් ඉන් ඔබ්බේ කවුරුන් සිටීද, කුමක් කරාවිද යන්න වඩාත් ලොමු ඩැහැ ගන්වයි….

සැළකිල්ලට ගත යුතු අනෙක් කරුණ වන්නේ සයිබර් අවකාශයට පිවිස සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි භාවිතා කරන සෑම අයෙකුටම “අධිකරණ බලතල, අධිකරණ පරීක්ෂණ සඳහා අවශ්‍ය පහසුකම්, තාක්ෂණය, පුහුණුව හෝ උගත් කම” නැතුවම විනිසුරු වරියක් හෝ විනිසුරු වරයෙක් වීමට ඇති හැකියාවයි….සයිබරයට මුදා හැරුණු වීඩියෝවේ තිබුණේ ඉමල්කාට අදාළ සිද්ධියෙන් භාගයක් පමණි….එනම් ඇය සෙල්වා නැමැත්තාට බැන වදිමින් පහර දෙන දසුන් පමණි….නමුත් ඇයට ඔහු කෙරෙහි එතරම් ක්‍රෝධයක් ජනිත කරවූයේ කුමණ කරුණක්ද යන්න එහි තිබුණේ නැත…උදෑසනක තමන්ගේ පාඩුවේ ගමනක් යන්න පැමිණෙන කෙනෙකුට තමා අත වරදක් නැතුව යම් හිංසනයකට මුහුණ දෙන්නට සිදුවුවහොත් එයින් උපදින කේන්තිය තදබල විය හැක…ඒ කේන්තිය සීමා මායිම් එක් එක් පුද්ගලයාට අනුව වෙනස්ය….මේ කිසිවක් සැළකිල්ලට නොගත් සයිබර් විනිසුරු වරුන් සහ විනිසුරු වරියන් ඔහු වරද කරුවෙක් වුවත් එම වරදට සමාව දී, ඇය වැරදි කාරියක් කොට නිග්‍රහ දණ්ඩනය ලබා දෙන ලදී….( වාසනාවට එම තරුණියට ඒ ප්‍රහාරය දරා ගැනීමේ හැකියාව තිබිණි…නො-එසේ නම එම නිග්‍රහ දණ්ඩනය මරණීය දණ්ඩනයක් වීමටද ඉඩ තිබිණි ) ..

සයිබරය තුළ දකින, අහන දෑ ඔස්සේ තීරණ, තීන්දු ගන්නා “විනිසුරුවරුන්” වන්නට පෙර, අත් අකුරෙන්, කථාවෙන් හෝ වීඩියෝවෙන් තමන්ට පෙන්විය නොහැකි බොහෝ යථාර්තයන් තිබිය හැකි බව තේරුම් ගන්නා ලෙස සයිබර් ප්‍රහාරයක් නිසා සිත් තැවුලෙන් සිය දිවි නසා ගත් කැනඩාවේ “ඇමැන්ඩා ටොඩ්” යුවතිය වෙනුවෙන් පණිවිඩයක් නිකුත් කළ බ්‍රිටිෂ්-කොළොම්බියා ප්‍රධාන ඇමතිණිය වන ක්‍රිස්ටි ක්ලාක් පැවසුවාය…

අද දඩයක්කරුවා හෙට දඩයම වන සහ අද දඩයම හෙට දඩයක්කරුවා වන යුගයක අප ජීවත් වන්නෙමු…මෙසේ සිටින ඕනෑම මොහොතක සයිබරය බඳු වූ අපහැදිලි වර්චුවල් රියැලිටියක තමන් දකින දෙයින් ක්ෂණික තීන්දු වලට එළැඹෙන අය බොහෝ විට පසුව එවැනිම අවිචාරවත් “සමාජ විනිශ්චයක” ගොදුරු බවට පත්වෙති…” තමන් විනිශ්චය නොවීම සඳහා අනුන් විනිශ්චය නොකරන්නැ‍යි”  යේසුස් නම් තරුණ විමුක්තිකාමියාණන් පැවසූයේ එහෙයිනි…විනිශ්චය යනු සියළු ගෝචර මානයන්ට ඉහළින් සර්ව-මානයන් සියළු කාළයන්හීම දකිමින් සිටින දෙවියෙකුට හැර අන් අයෙකුට නිවැරදිව සහ සාධාරණව කළ හැක්කක් නොවන බව ඔහු දැරූ මතය විය…”විනිශ්චය” යන මොන තරම් ගැඹුරු බලගතු දෙයක්දැයි එයින් වැටහේ…

11703088_844843835597524_7530809878996488087_n

පුරුෂාර්ථය පදනම කරගත් “ගොසිප්” මාධ්‍යයන් සහ ප්‍රධාන ප්‍රවාහයේ සිටින අතරම සයිබර් නියෝජනයක්ද ලබාගෙන සිටින ඇතැම් මාධ්‍යයන් මෙම ප්‍රහාරයේ නියමුවන් වූහ…. මෙරට පමණක් නොව මේ ලෝකයේත් බහුතර මාධ්‍යයන් සහ මාධ්‍යකරණයට වෙන් කළ නොහැකි ලෙස හිසින් බද්ධ වී සිටින අළෙවිකරණය පදනම්ව ඇත්තේ පුරුෂාර්ථයන් සහ පුරුෂාධිපත්‍යය මතය….වින්දනය සහ අර්ථය හැමවිටම පුරුෂයා ඉලක්ක කරගෙන සපයනු ලබන අතර, “කාන්තාවන් සඳහා වෙන් වූ” වැඩසටහන් බව කියන ඊනියා වැඩසටහන් වලද “ඉවුම් පිහුම්, මැහුම් ගෙතුම්, ගෙවල් දොරවල් පිළිවෙල කරගන්නා හැටි, කොකා කෝලා බෝතලයේ හැඩයට සිරුර හදා ගන්නා හැටි, මුහුණේ වලවල් වසාගන්නා හැටි, කොණ්ඩෙ කෙළින් කරගන්නා හැටි” යනාදි පුරුෂයාම පිනවන, පුරුෂයාම සන්තර්පණය කරන, පුරුෂයාම පෝෂණය කරන උපදෙස් මිස අන් කිසිවක් නොවේ….ඊනියා පෞර්ෂ වර්ධනය ලෙස කාන්තාවන්ට සම්ප්‍රේෂණය කරනු ලබන්නේද වැඩි වැඩියෙන් පිරිමියා ඉදිරියේ “සෙක්සි” වෙන ආකාරය මිස ආත්ම ප්‍රගතියට අදාළ කිසිවක් නොවේ….

එසේ හෙයින් උක්ථ ප්‍රහාරයේදී මාධ්‍ය නියමුවන් ලෙස කටයුතු කිරීමෙහි අරුමයක් නැත….

කාන්තාවක් පෙළීම අරමුණු කරගත් මෙම ප්‍රහාරයට සුපුරුදු පරිදි කාන්තාවන්ද එක්වීම තවත් සාමාජීය හරස්කඩක් නිරූපණය කරන ලදී…”කොණ්ඩෙ කෙළින් කරගන්නා හැටි මිස කොන්ද කෙළින් කරගන්නා හැටි කිසිදු මාදිලියක උපදේශණ සේවාවකින් නොලද” මෙරට කාන්තා පරපුරෙන් අති බහුතරය තමා මත පටවා ඇති අවිචාරවත් මතවාද තමන්ගේ ජන්ම උරුමය ලෙස සළකා ඒවාට සාමූහික වගකීමක් ලෙස යටත් වී සිටිති…ඔවුන්ටද විවිධ හේතූන් මත, සමාජය වැල්ලේ ඇඳි ඉරට එපිටින් අඩියක් තැබූ යුවතිය වෛරස් ආක්‍රමණයක් ලෙස පෙනුනා විය හැක…..කාන්තාවන්ගෙන් ඇතැමුන් පිරිමින් ඉදිරියේ සිය යටත් බව පෙන්නා “චරිතවත්, සදාචාරවත්” කුළ යුවතියක් ලෙස ලකුණු දා ගැනීම සඳහාද, ඇතැමුන් තමන්ගේ පාරම්පරික විශ්වාස නිසාද, ඇතැමුන් ඊර්ෂ්‍යාව නිසාද සාමූහික “ඉමල්කා මර්ධනයට” එක්විය…

වාරියපොළ අමල්කා පමණක් නොව, ජාත්‍යන්තරයෙන් උදාහරණයක් ගෙන පෑවොත්, පාකිස්ථානයේ මලාළා යුසුෆ්සයිද මෙවැනි තත්වයකට කදිම නිදර්ශකයකි…ගැහැණුන්ට පොත්පත් තහනම් සම්මුතියක් පටවන ලද කළාපයක පොතක් අතින් ගත් යුවතිය වෙඩි තබා නැසිය යුතු බලවත් භීතියකි…

එහෙත් නීතිය ඉදිරියේදී පොදු ජන මතය වැදගත් නැත…වැදගත් වන්නේ සාපේක්ෂ සාධාරණත්වය මත විද්වතුන් විසින් ගොඩනගන ලද නෛතික රාමුව පමණි… එයින් පිටත තවමත් දක්නට ලැබෙන ඉන්දියාවේ සහ පාකිස්ථානයේ ක්‍රියාත්මක කුළවන්ත ග්‍රාමීය මහල්ලන්ගේ මතය අනුව තීන්දුව දෙන “පංචායත් සභා” වැනි අවලක්ෂණ කැලෑ උසාවි වාසනාවට මෙරට නොමැත. මේ නිසා අවසානයේදී කාටත් පොදු ඉංග්‍රීසි නීතිය පෙරට පැමිණ නිවැරදි සහ සාධාරණ තීන්දුවක් දී තිබේ…ඒ තීන්දුවට අනුව පීඩකයා පීඩාවට පත්වනු ඇති අතර, පීඩිතයාට වන්දි මුදලක් හිමිවනු ඇත…සයිබර් අවකාශයේ කැළෑ උසාවි පීඩිතයා වැරදිකරුවා කර තිබුණත්, සැබෑ උසාවිය සැබෑ පීඩකයා සහ පීඩිතයා නිවැරදිව හඳුනාගෙන ඇත….

මෙම නඩු තීන්දුව මෙරට ජන ජීවිතයේ ඉදිරිගාමී හැරවුම් ලක්ෂ්‍යයක් කරගත හැකිය….සෙල්වා නැමැත්තාට සිදුවූ දෙය මෙතැන් සිට පොදු ස්ථාන වල කාන්තාවන්ට සිදුවන කායික සහ සංඥෙයිය හිංසනයන්ට කරන තරවටුවක් ලෙස ගත හැකි නම්, අනාගතයේ මෙරට මාවත්, පොදු ස්ථාන, පොදු ප්‍රවාහන සේවා භාවිතයට ගන්නා දියණියන්ට යහපත්, සහනශීලී සහ සුරක්ෂිත වටපිටාවක් ලැබෙනු ඇත….එනමුත් මේ සිද්ධිය යුක්තියේ දොරටුව කරා ගියේ, එය ලොවට වාර්ථා වූ නිසාය….මෙම තනි සිද්ධිය හොඳට හෝ නරකට වීඩියෝගත කර තිබුණු නිසා මෙතරම් දුරක් ඒමට හැකිවූවත්, වාර්ථා නොකරම බැහැර කරනු ලබන භෞතික – අභෞතික අඩන්තේට්ටම් වලට මෙවැනි සමාජවල  දිනෙකට කොපමණ සිදුවෙනවාදැයි නොදනිමු….මේ නඩු තීන්දුව ඒ සියළු අඳුරු මුළු වලට වැදගත් ආලෝකයක් සපයනු ඇත…

නීතිය සැකසෙන්නේ හුදෙක් පාර්ලිමේන්තු කෙටුම්පත් මගින් පමණක් නොව පෙර පැවති නඩු සඳහා ලබා දුන් නඩු තීන්දුත් ආශ්‍රය කරගෙනය….මෙම නඩු තීන්දුවේ අනාගත වටිනාකම මිළ කළ නොහැකි වන්නේ එහෙයිනි…..

Advertisements

3 thoughts on “වාරියපොළ අමල්කාට යුක්තිය ඉටුවීම !”

  1. මේවා විවෘතව කතා කරන වේදිකාවක් හැදෙන්න අවශ්‍යයි…

  2. කන්‍යා භාවය හෙවිල්ල ගැන කියනවානම් අද අපේ රටේ සමාජ බාසාවෙන් කියතොත් වැඩිපුරම වටේ ගිය පිරිමි තමා ගැහැණියගේ පිරිසිදුකම හොයන්නේ,ඉතින් ආයේ පුරුෂාධිපත්‍යය ගැන කවර කතාද?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s