අපි පැමිණිලි කරමු – Let us Complain

සමාජයක් ශිෂ්ඨ සම්පන්න කරන්න විශාල ප්‍රායෝගික වැඩ කොටසක් මෙන්න මේ වගේ දේවල් වලට කරන්න පුලුවන්…

මේක මේ මට වෙච්ච දෙයක් :

මීට අවුරුදු දෙකකට වගේ උඩදි එක්සත් රාජධානියේ එක්තරා දවසක මම පොඩි බඩගින්නට රත් කරලා කන ලාබ පේස්ට්‍රි වගයක් ගන්න Sainsbury`s කියන සුපර් මාකට් එකට ගියා…අදාළ පේස්ට්‍රි තබා තිබෙන රාක්කයේ නියමිත ස්ථානය එදා හිස්….

ඒක ටිකක් වෙහෙසකර මොහොතක් නිසා මා සොයන දෙය රාක්කයේ නැති බව මගේ මොළේට රෙජිස්ටර් වෙන්න ටිකක් වෙලා ගියා..ඒ විනාඩි කිහිපය මම රාක්කයේ වෙනදා පේස්ට්‍රි තිබෙන අවකාශය දෙස බලාගෙන හිටියා… හරියට “මෙතන යමක් අඩුයි නේද?” කියන්න වගේ…

මැදිවියේ කාන්තාවක් මගේ ළඟට ආවා ( Le typical Middle Aged English Lady)…ඇයත් එම සුපිරිමාකට්ටුවේ පාරිභෝගිකයෙක්….

L: “Is there Something Missing Young Man?”

M: ” Huh…?…Oh…yes…The 50p Pastry…the onion one…don`t see it here…

L: “Is this where it is supposed to be?”

M: “Yeah…Normally I find it here”

L: “Then Why don`t you complain to customer service? Do you want me to call the Supervisor here? or you want to use that Number? ( She points at the Customer Complaints Hotline hanging right above us )

M: “Nah…I`ll go for something else…too much trou *She cuts me off*….( Me being Le Typical Sri Lankan )

L: “Ah Nonsense….here let me do the talking…Execuse me?…Are you the supervisor for this line…See here….This shelf has not being refilled properly…Where is this item? ”

Le Supervisor: ” Oh So it hasn`t being… (Keying a code in to a handheld machine) …I`m Sorry Ma`am we are out on that item”

L: “Are you? well in that case you ought to have put that little “out of stock” sign on the shelf right?”

මෙන්න මේකයි රටක වෙන්න ඕන…රටවල් හැදෙන්නෙ, විනය ගරුක සමාජයන් වෙන්නෙ මේ වගේ දේවල් වලින්….

ඔබ ගෙවන මුදලට හෝ ඔබේ පුරවැසි අයිතිවාසිකම නිසා නොමිළයේ ඔබට රජයෙන් හෝ පෞද්ගලික පාර්ශවයකින් විය යුතු යම් සේවාවක් තිබෙනවා නම්, ඒ සේවය ලැබෙන ආකාරය පිළිබඳව ඔබ අතෘප්තිමත් නම් සේවයේ ස්වභාවය, ලොකු කුඩා බව යනාදි මේ කිසිවක් නොතකා වහාම පෙරට ඇවිත් පැමිණිලි කරන්න පුරුදු වෙන්න…

ඔබේ පැමිණිල්ල ඔවුන් නොසළකා හරින බවක් පේන්න තියෙනවා නම් පැමිණිල්ල ඊළඟ ලෙවල් එකට ගෙනියන්න මොහොතක් වත් පසුබට වෙන්න එපා…

පැමිණිල්ල ගෙන යා හැකි උපරිම දුර ගෙනියන්න…

ඔබ සහ ඔබ සමූහයා එසේ පැමිණිලි කරනකොට, තමන් අතින් ඉටුවිය යුතු රජයේ හෝ පෞද්ගලික අංශයේ සේවය ගැන රැකියාවල් වල නියුතු අය සැලකිලිමත් වෙයි…

එහෙම නැත්නම් ඒ අයගේ ආයතන ප්‍රධානීන් සැලකිලිමත් වෙයි…මොකද නිතරම පැමිණිලි ලැබීම කීර්ති නාමයට අහිතකර නිසා….

සේවය කෙරෙහි අතෘප්තිමත් නම් ඒක දරාගෙන, තමන්ට ලැබිය යුතු සේවාවට වඩා අඩු සේවයකට හිත හදාගෙන එකඟ වෙන්න එපා…..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s