අයින්ස්ටයින් උන්නැහේ නිවැරදි බව ඔප්පු කළ ජයිරස්කෝප්පුවා….. – 1

දැන් ලේඩීස් ඇන්ඩ් ජෙන්ට්ල්කාර්ස්… !! අපේ පැරණි සිංහල කියමනක් තියෙනවා “උඩ පැන්නොත් බිම වැටේ” කියලා….උඩ පනින සමහර අය බිම වැටෙන්නෙ ටිකක් කල් ගිහින් තමයි…( ඉවසපන් පපුව…!)…ඒ උනාට, උඩ පැන්නාම කෙළින්ම උඩම නොගොස් බිම වැටෙන්නෙ මොකෑ කියන එක ගැන හිතන්න තරම් වෙන කරන්න වැඩක් නැති වෙච්ච පොරවල් අතර පළමුවැනියා තමයි අපේ අයිසැක් නිව්ටන් සෑර්…එතුමාට උපතින් සෙම් කෝපය තිබිච්ච මහත්තැන් කෙනෙක් නිසා, මේ හද්ද හීතල එංගලන්තෙ ඇපල් ගස් යට වාඩිවෙලා ඉඳියි කියලා හිතන්න එපා…ඒක නිකම්ම නිකං මෙටෆර් එකක් විතරයි….

 

නිව්ටෝනියානු ගුරුත්වාකර්සන දර්සනේ දාන්න කළින්, සුටුස් ගාලා බලලා එමුකෝ එතුමාගේ අවකාශය පිළිබඳව පැහැදිලි කිරීම දෙස….

 

එතුමාට මාර උණක් තිබුණා මේ “අවකාශය” කියන එක ගැන පැහැදිලි අවබෝධයක් ලබා ගන්න….එතුමා ඒ නිසා කල්පනා කරා මේ අප අවට තිබෙන සියල්ල අහක් කොරලා, මුකුත් නැති අවකාශයක් ගැන… ඒත් ඒ මුකුත් නැති තැනත් මොකක් හරි එකක් තියෙනවා… මක්කැයි තියෙන්නෙ?… අවකාශය…

 

“Nothingness is Something” කියලා ඔලුව කස, කස කියපු නිව්ටන් තුමා, එතුමාගේ Principia Mathematica නැමති කෝකටත් තෛලය වූ ග්‍රන්ථ රාජයාගේ මෙහෙම සඳහනක් දැම්මා…

 

” Absolute space, in its own nature, without relation to anything external, remains always similar and immovable. Relative space is some movable dimension or measure of the absolute spaces, which our senses determine by its position to bodies and which is commonly taken for immovable space; such is the dimension of a subterraneous, an aerial, or celestial space, determined by its position in respect of the earth. Absolute and relative space are the same in figure and magnitude, but they do not remain always numerically the same. For if the earth, for instance, moves, a space of our air, which relatively and in respect of the earth remains always the same, will at one time be one part of the absolute space into which the air passes; at another time it will be another part of the same, and so, absolutely understood, it will be continually changed….”

 

 

දැන් මේ මහා පතරංගෙ තේරුම මේකයි.. මුන්නැහේ කල්පනා කොරෙව්වා, මේ අවකාශය කියන්නෙ මේ විශ්වයේ සියළු ගලා යෑම්, සිදුවීම් සිදුවන මහා රඟ මඬල කියලා… දැන් අපි ඕක තව විදියකට කම්පනා කොරලා බලමුකෝ…

 

දැන් ඔය අපේ “නෙළුම් පොකුණ” … සමාවෙන්න… මහා රාජොත්තම රංග සාලාව තියෙන්නෙ… ඕකෙ යනවා නාට්ටියක්… අපි හිතමු මනමේ කියලා… මනමේ කුමාරයයි, කුමාරියි, වැද්දයි, වැද්දගෙ අමුඩෙයි, දුන්නයි, මනමෙගෙ සුප්‍රකට කඩුවයි, සංගීත කාරයොයි, කවි කියන එව්වොයි, තිර රෙදියි, බලන් ඉන්න වාහෙලයි, ලයිට්, අනං මනං සේරම අයින් කොළා කියමුකෝ… දැන් මක්කැයි පේන්නෙ..?… මුකුත් නෑ කියල කෙනෙකුට සස් ගාල කියන්න පුළුවන්… වැරදියි… මුකුත් නැත්තෙ නෑ…

 

ඇයි හත් වලාමේ ඉස්ටේජ් එක… ? … අර ඔක්කොම ගියාට පස්සෙ ඉස්ටේජ් එක ඉතිරියි නෙ… අර සේරම සැරසිලි කොරලා සෙල්ලම් පෙන්නුවෙ ඉස්ටේජ් එකේ නේ… ආං ඒ විදියට තමයි අපේ අයිසැක් නිව්ටන් අයියා “අවකාශය” ( Space ) ගත්තෙ… පොර මේකට නමක් එහෙමත් දැම්මා “නිරපේක්ෂ අවකාශය” ( Absolute Space ) කියලා… හැබැයි අපි කවුරුත් පුංචි කාලේ ආකහේ දිහා බලාන ඉඳලා හිතා ගන්නවා වගේම, පොරත් හිතා ගත්තා, “එළ කිරි… මේ නිරපේක්ෂ අවකාශය වෙනස් වෙන්නෙ නෑ… නොවෙනස්, දෘඨ, ස්ථතික ( Static Space ) අවකාශයක්…. ඒ අවකාශය, ඒක තුල සිද්ද වෙන සංගදි වලට සක්‍රීයව දායක වෙන්නෙ නෑ ඕං… ඒක නිකං බලා ඉන්නවා විතරයි… කොටින්ම කිව්වොත් “අක්‍රීය” නොහොත් Passive Space එකක් තියෙන්නෙ කියලා…

 

 

නිව්ටන් අයියා මේ ඇබ්සොලියුට් ස්පේස් එකේ මැජික් පෙනන්න ගත්තා…අප්‍රමාණ වූ අවකාශය නැමති වේදිකාව මත ප්‍රමාණික වූ ක්‍රියා දාමයන් රඟ දැක්වෙනවාය, ඒක නිසා මේක එක්තරා විදියක මැජික් ෂෝ එකක්ය කියන්න උන්නැහේ පටන් ගත්තා….

 

 

උන්නැහේ මේ ඇබ්සොලියුට් ස්පේස් එකේ පැවැත්ම තහවුරු කරන්න ගිහින් බාල්දියකුත් පෙරල ගත්තා….

 

 

දැන් මේ ඉහත කොටුව දෙස බලාන්ඩ…මේ තමයි නිව්ටන් උන්නැහේගේ බාල්දිය…උන්නැහේ කිව්වා මේ නිරපේක්ෂ අවකාසෙ ඇතුලෙ මොකක් හරි මඟුලක් කෙරෙනව නම්, අන්න ඒ කෙරෙන මඟුල  කෙරෙන්නෙ ඒ අවකාශයට සාපේක්ෂව කියල…දැන් ඔය බාල්දියෙ තියෙන වතුර ටික බලන්නකො…බාල්දිය නිසලව තිබෙන විට, ජෝ ටිකත් නිසලය….බාල්දිය ජෝට සාපේක්සව කැරකෙන්නට පටන් ගත් පසුව, ජෝද කැරකෙයි…කැරකි, කැරකි දෛවේ කියා, එය අවසානයේ බාල්දියට සාපේක්සව යළි නිසලය….හැබැයි බාල්දියේ එක ගෙන ඇත….උන්නැහැ මේක තමයි අවකාසය තුල සිදුවන සියළු ජිල්මාට් පැහැදිලි කොරන්ඩ යොදා ගත්තෙ…

 

ඒත් මේ අහිංසක මනුස්සයට ඒම කියලා ඇපල් ගෙඩියක් කාලා පාඩුවෙ ඉන්ඩ තිබ්බෙ නෑ මේ කෲර ලෝකය…. ජෝජ් බර්කලි කියලා පොරක් සෙට් වෙලා දිගට අරහට ගේමම ඉල්ලන්න ගත්තා…අන්තිමට නිව්ටන් තුමාගෙන් ආපු ප්‍රස්ණ කන්දරාවට දෙන්න එතුමට උත්තර නැතුව ගියා…කියන්න දුකයි පිංවතුනි, ඇඬෙනවා තනි ඇහැට….

 

නිව්ටන් තුමාට ටිකට් එක ලැබී සියවසක් ගිය තැන ප්‍රාදූර්භූත වූ අර්න්ස්ට් මැක්, ඊට පස්සෙ ආපු ඕගස්ට් ෆොප්ල් වගේ අය දිගට අරහට ගේම ඉල්ලන්න ගත්තා බාල්දියෙන්…මැක් උන්නැහැ වෙනම බාල්දියක් හදාගෙන පෙරල ගත්තා…උන්නැහැ කිව්වා බාල්දියේ ඝණත්වය ප්‍රමාණිකව වැඩි නම්, ජලයේ අභ්‍යන්තර එය සමඟ කැරකෙද්දි, ජලයේ මතුපිට පෘස්ටය නිසලව පවතිනවාය, අනං මනං…පික්ෂු පීකුදු…කවුරු දනියිද ඕවා….??

 

ඒ උනාට මේ අවකාශය ගැන නිව්ටන් උන්නැහේ හදාගත්තු තියරි ඔල උඩ ඉඳගෙන එතුමාණෝ චලිතය ගැන බොහෝ නියමයන් දෙසා වැදෑරුවා…මේ නිව්ටෝනියානු Laws of Motion අදටත් අපි බොහෝ දේ සඳහා එදිනෙදා ජීවිතයේදී භාවිතා කරනව කියන එක මතක තියාගෙන, ඊළඟ වතාවෙ ඔපිස් එකේ “ලිෆ්ට්” එකට නැගලා බොත්තම ඔබන කොට, අයිසැක් නිව්ටන් තුමා සිහි කොට, දෙව් මිනිස් සැප කෙලෝර එතුමාට අජරාමර නිවන් සම්පත්තිය අවබෝධ වේවා කියලා පිනක් අනුමෝදන් කොරන්ඩ….

 

ඔන්න ඉතින් පනිනවා “ඕෆ් ට්‍රැක්”…. සොරි වෙන්න ඕන ලේඩීස් ඇන්ඩ් ජෙන්ට්ල්කාර්ස්…! උපන් ගෙයි ඉඳන් තියෙන කැත පුරුද්දක්…අපි නැවතත් ගුරුත්වාකර්ෂණ සජීවි විකාශයට යොමු වෙමු….

 

අයිසැක් නිව්ටන් තුමාගේ මේ අවකාශය පිළිබඳව නිරපේක්ෂ රාමු තියරිය, මොන තරම් ඇටෑක් එකක් එල්ල උනත් කාගෙන වැඩ හිටියා අවුරුදු 183 ක් විතර කාළයක්…මොකැයි කිව්වොත්, “අවකාශය” ගැන මේ විදියට හිතන එක තමයි අපිට කොහොමත් හුරු…. “අම්මගෙ බඩෙ මං හිටියා, අම්ම ගෙදර ඇතුලේ හිටියා, ගෙදර ගාල්ල දිස්ත්‍රික්කෙ ඇතුලේ හිටියා, ගාල්ල ලංකාව ඇතුලේ හිටියා, ලංකාව ආසියාව ඇතුලේ හිටියා, ආසියාව ලෝකෙ ඇතුලෙ හිටියා…” ඔහොමනේ හිතන්න පුරුදු අපිට…ඉතින් අපිට හරි ආතල් මේ නොසැලෙන, නොවෙනස් රාමුවක් ඇතුලෙ, ඒ රාමුවට සාපේක්ෂව එව්වා , මෙව්වා වෙනව කිව්වම…තේරෙනවා අගේට….

 

“මෙන්න මං ඉන්නවා…මං මේ කාමරෙ ඉන්නවා….කාමරෙ බිත්ති හතරයි, සීලිමයි තියෙනවා…යටින් ෆ්ලෝර් බෝඩ් එක තියෙනවා….මම කාමරේ මැද්දෙ ඩාන්ස් එකක් දැම්මොත්, මම හෙල්ලෙනවා, ඒත් කාමරෙ නෝ හෙල්ලුම්…ඒක නිසා මම කාමරේට සාපේක්සව චලනය වෙනවා….රවුමට කැරකුණොත් මට මගේම කැරකීම පේනවා…පේනවා පමණක් නොවෙයි දැනෙනවා….අත් දෙක දෙපැත්තට වේගයෙන් කේන්ද්‍රාපසාරීව විහිදෙනවා…මොකට සාපේක්සවෙයි…? කාමරේට…”

 

නෙද්දකිං විතරක් අසමත්ජාති… නෝට් එක දිහා බලපියව්…

 

 

මේ චින්තනයට ගුරුත්වාකර්ෂණය කියන එක මීටර් උනෙත් “නිරපේක්ෂ අවකාශය” තුල, ඒ රාමුව අස්සෙ, වස්තූන් දෙකක් අතර ඇති “ආකර්ෂණය” ගුරුත්වාකර්ෂණය ලෙස දකින්න උන්නැහේ ඉගැන්නුවේ…ඒ අනුව උන්නැහේගේ ගුරුත්වාකර්සනේ වර්ෂන් එක උනේ සෑම වස්තුවක්ම අනෙක් වස්තුව, ඒ වස්තූන් දෙකට සංකේන්ද්‍රික වූ රේඛාවක් ඔස්සෙ, ඒවායේ ස්කන්ධයන් අතර ගුණිතයට අනුලෝමවත්, එව්වා අතර දුරෙහි වර්ගයට ප්‍රතිලෝමවත් සමානුපාතික වන බලයකින් ආක්‍ර්සනය වේය කියන එක තමයි…

 

F = G m1*m2 / r^2

 

කියන මහා සමීකරණ රාජයා මේ ලෝකයට දායාද කලේ ඒ නියමය අනුව….

 

හැබැයි පුතේ මේ ඩෙවිනීසොං එකේ පොඩි කොස්සක් හිටියා…. මුන්නැහේගේ චලිතය සම්බන්ධ නියමයන් සේරටමත් ඒ පරහ හිටියා… ( පරහ පරහක් ලෙස හඳුනා ගත්තෙ කොහොමදැයි කියලා අපි ඊගාවට බලමු… ) .. පරහ තමයි මෙයා හැම විටම කියලා කිව්වට, මේ ගුරුත්වාකර්සන වැඩේට අවකාශය / විශ්වය සක්‍රීයව දායක වෙනවා කියන එක අවබෝධ කොරං උන්නෙ නෑ… උන්නැහේට අනුව නම් අවකාශය නිසලයි, අනිත් එව්වා සලයි…අවකාශය ස්ථතික, නොවෙනස් රාමුවක්….

 

දැන් පුරස්නයක් මතු වුනා….මේ කියන මඟුල් සමීකරණය යසට තිබ්බට මේ විශ්වය තුළ එකිනෙකට කිලෝමීටර් ( ආලෝක වරුස කිව්වත්  ) ලක්ස ගාණක් ඈතින් තියෙන වස්තූන් එකිනෙකට ගුරුත්වාකර්ෂණයෙන් බැඳී පවතින්නේ කොහොමද?… මේ තරම් දුරකට ක්‍රියාත්මක වන බලය මොකක්ද…? මොකෝ ලන්නක් දාලා බැඳගෙන කැරකෙනවයැ…? බාල්දියේ සීන් එක ආයෙ මතකයට ගන්නකො…පෘතුවිය භ්‍රමණය වෙනවා….පෘතුවිය භ්‍රමණය වන නිසා, පෘතුවියට සාපේක්සව හඳත් පෘතුවිය වටේ යනවා….අර ඔලිම්පික් වල “හැමර් ත්‍රෝ” සෙල්ලමේ වගේ පෘතුවිය කැරකෙද්දි, ලන්නක් දාලා හඳ බැඳගෙන කැරකෙනවා නෙමෙයි නේ මේ පින්තුරේ තියෙන්නා වගේ….

 

 

කන්සෙප්ට් එක එක උනත්, එහෙම ලන්නක් වගේ මොකක් හරි කනෙක්ෂන් එකක් පෘතුවිය සහ හඳ අතරේ නෑ කියලා අපි දන්නවනේ…එහෙනං කොහොමද අප්පේ කිලෝමීටර් ලක්ස හතරක සෙපරේෂන් එකක් ( r ) ඔස්සේ මේ වගේ ආකර්ෂණයක් පවතින්නේ…?

 

පුර සඳ මඩල අපෙන් ඈත් නොවී තියෙන්නෙ කොහොමද පෘතුවියට ඇලිලා….?….

 

ඔන්න කණෝ පිනුම් කිව්වලු….නිව්ටන් උන්නැහේ ජීවතුන් අතර හිටි කාලෙදිත් එක, එක නසරාණි ඔය පුරස්නේ එතුමාගෙන් ඇහුවාම එතුමාටත් ඇඩ්‍රස් නැති වුණා….ඕකට කියන්න දෙයක් උන්නැහැට තිබ්බෙ නෑල්ලු…

 

තව සීන් කෝන් එකක් ඔය අස්සෙ මාට්ටු උනා…දැන් ඔහොම එක්, එක් වස්තූන් ස්කන්ධය සහ ඒවා අතර තියෙන දුරට සමානුපාතික වන බලයකින් ආකර්සණය වෙනවා නම්, ඔව්වා ඔක්කොම එකම කේන්ද්‍රයකට ඇදිලා ගොහිං ආකහේ තරු, ග්‍රහ මණ්ඩල ඔක්කොම එකම කේන්ද්‍රයකට කඩා වැටිලා විශ්වය ප්‍රසාරණය වන්න මහා පිපුරුම් දුන්නු චාලක ශක්තිය අබිබවා මේ කේන්ද්‍රාභිසාරී ගුරුත්වාකර්සන බලය ඉහළ ගිහින්, විශ්වය රිවර්ස් වෙලා හිග්ස් පාටිකල් ( හිග්ස් ලොවෙත් නෑ ඒ කාලේ ) එකක් වෙන්නෙ නැත්තෙ ඇ‍යි….?

 

ඔන්න ඔය වගේ ප්‍රස්ණ ඔල කස්ටිය පැටලිලා ඉන්න කොට තමයි අපේ කථා නායක ඩයල් එක සීන් එකට එන්ටර් වෙන්නෙ…හරියට හින්දි පිචර් එහෙක ආක්සේ කුමාර් බයික් එකෙන් බැහැලා, හෙල්මට් එක ගලවලා, සනිය සාක්කුවෙ දාගෙන එන්නා වගේ….

 

එන්ටර් ඇල්බට් අයින්ස්ටයින්….

 

අයින්ස්ටයින් තුමාට මීටර් උනා ආලෝකයේ වේගය ගැන අමුතු සීන් එකක්…මීට කළින් අවකාශය, කාළය ආදී මේ සියල්ල ගැන දාර්සණික මෙව්වා දීපු කිසි කෙනෙකුට මීටර් නොවිච්ච අමුතු එකක්….

 

මේ මහා පරිමාණ මීටර් විල්ලට දායක වුණේ අයින්ස්ටයින් ලොක්කාට පෙර සිටි තවත් ඇල්බට් කෙනෙක්…කොටින්ම කිව්වොත් මේ අලුත් තියරිය ඇල්බට්ලා ගහපු ගේමක්…ඇල්බට් මිචෙල්සන් කියන විද්‍යාඥයා සහ භෞතික ගණිතඥයා තමයි මුලින්ම පරීක්සන පවත්වලා සොයා ගත්තෙ , මේ ආලෝකයේ ප්‍රවේගය එහි ප්‍රභවයේ ප්‍රවේගයෙන්ද ස්වාධීනයි කියලා… ඒක අපි ජුංඩක් සරලව පැහැදිලි කළොත්, මෙහෙමයි….ඔන්න දැන් හිතන්නකො අපි වාහනේක යනවා කියලා….වාහනේ ඩ්‍රයිවර් බුවා එකසිය ගාණට තියලා පාගනවා….පාරෙ ඉන්න ටැපික් රාළහාමිගේ අතේ තියෙන “එකෝ රීඩර්” එකට ගාණට වදිනවා යන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 100 කට කියලා….එකෙන්ම දඩ කොළේ ලියනවා….හැබැයි අපි හිතමුකෝ රාළහාමි කාර් එකේ ඉස්පීඩ් අල්ලන්නෙ නැතුව, කාර් එකේ හෙඩ් ලයිට් වලින් එන ආලෝක කිරණ වල ඉස්පීඩ් එක මැන්නා කියලා…දැන් මොකැයි වෙන්නේ…? සාමාන්‍යයෙන් ආලෝකයේ වේගය කීයද?….අපි දන්න පමණින් නම් පැයට කිලෝමීටර් මිලියන 1073 ක් නේ….ඉතින් ඔන්න වාහනය නතර කර තියෙන වෙලාවක එක පාරට හෙඩ් ලයිට් දාලා, අපි ඒ ලයිට් වලින් එන ආලෝක කිරණ වල වේගය මැන්නොත්, ඒ එන්නේ ඔය උඩින් තියෙන කිලෝමීටර් ගාණ…..හැබැයි ඔන්න අපි වාහනේ ඉස්ටාට් කොරගෙන ගමන පිටත් වෙනවා…නිව්ටන්ගේ චලිතය සම්බන්ධ සමීකරණ දාලා ගණන් හැදුවොත් නම්, ඒ වාහනය පිටත් වී ඇති විට, ඒ වාහනයේ හෙඩ් ලයිට් වලින් එන ආලෝක කිරණ වල ප්‍රවේගය වැඩි වෙන්න ඕන නේද….? .. හරි නම් වාහනයේ වේගය ආලෝකයේ වේගයට එකතු වී, ආලෝකයේ වේගය වැඩි කරන්න පොඩි තල්ලුවක් දෙන්න ඕන….එතකොට ආලෝකයේ වේගය කළින් වාහනය නිසලව තියෙන අවස්ථා වලදි ලබා ගත් දත්ත වලට වඩා වැඩි වේගයක් පෙන්නුම් කොරන්ට ඕන නේද…?….අන්න එතන තමයි ඔබ්සර්වේෂන් එකේ කොස්ස තියෙන්නෙ….වාහනය ගමනේ යෙදෙද්දිත් ආලෝකයේ වේගයට එන්නෙ ඉහත අගයමයි…නිරීක්ෂකයාගේ හෝ ආලෝක ප්‍රභවයේ චලිතය ආලෝකයේ වේගයට බලපාලා නෑ…

 

මිචෙල්සන්ගේ පරීක්ෂණ වාර්ථාව අතට ගෙන කල්පනා කරපු අයින්ස්ටයින්ට මොනවද හිතුණේ….? දෙවනි කොටසින්…..

Advertisements

8 thoughts on “අයින්ස්ටයින් උන්නැහේ නිවැරදි බව ඔප්පු කළ ජයිරස්කෝප්පුවා….. – 1”

  1. ඇඩෙනවා.. ඔච්චර දේවල් උනා කියලා විද්‍යාව පොතේ නෑනේ. ඔබ තුමා වගේ අය ‍මේවිදියට ලුණු ඇඹූල් සමගින් වෙච්ච දේ ඉදිරිපත් කිරීම ගැන ඉතාම සතුටුයි. එතකොට නිව්ටන්ටත් හිරවෙන්න වෙච්ච වෙලාවල් තියෙනවා එහෙනම්..,!!!

    ජයවේවා

  2. කෑලි 2 ම කියෙව්වා. මොකක් උනත් සෝක් පැහැදිලි කිරීම.

    සූටි ප්‍රස්නයක් තියනවා. අර ලගදි මොකද්ද මෙව්වා එකක් ආලොකේ ප්‍රවේගෙට වඩා වැඩි වේගෙන් යැව්වා ලු නේ. ඒක එහෙම උනා නම් අර දෙවනි කෑල්ලේ කියලා තිබ්බ අලොකේ ප්‍රවේගෙට වඩා වැඩියෙන් යන්න බෑ කියන අයින්ස්ටයින්ගේ පැහැදිලි කිරීමට මොකො වෙන්නේ?

    මේකෙ ඉතුරු ටිකත් ඉක්මනට දාන්න. අර දෙවනි කෑල්ලේ ප්‍රතිචාර දක්වන්න බ්ලොග් පොස්ටුව වෙනම එන්නේ නැති ලෙඩක් තියෙනවා.

    මේක සින්ඩිකේටරේකට දාන්න අදහසක් නෑතෙයි?

  3. deweni kotasa kiyawanna bahene

    The connection was reset

    The connection to the server was reset while the page was loading.

    The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
    moments.
    If you are unable to load any pages, check your computer’s network
    connection.
    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
    that Firefox is permitted to access the Web.

    kiyala watenawa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s